Smoker got a facelift!

Discussion in 'The Smokehouse' started by swags, Feb 28, 2018.

  1. Grizzly Adam

    Grizzly Adam null

    Joined:
    Oct 3, 2013
    Messages:
    14,286
    Likes Received:
    35,227
    Location:
    Algona, Iowa
    They are.
     
    NortheastAl, Eric VW and raybonz like this.
  2. raybonz

    raybonz Moderator

    Joined:
    Oct 6, 2013
    Messages:
    4,181
    Likes Received:
    9,394
    Location:
    Carver, Mass.
    Can't see them here.. That is odd..
     
    NortheastAl and Eric VW like this.
  3. Grizzly Adam

    Grizzly Adam null

    Joined:
    Oct 3, 2013
    Messages:
    14,286
    Likes Received:
    35,227
    Location:
    Algona, Iowa
    3DE8691B-C5BC-457B-835A-014253B65457.png
     

    Attached Files:

    NortheastAl and Eric VW like this.
  4. raybonz

    raybonz Moderator

    Joined:
    Oct 6, 2013
    Messages:
    4,181
    Likes Received:
    9,394
    Location:
    Carver, Mass.
    I have a blank white space .. Gotta check my browser settings.. Thanks Adam
     
    NortheastAl and Eric VW like this.
  5. Eric VW

    Eric VW Moderator

    Joined:
    Jan 6, 2015
    Messages:
    21,360
    Likes Received:
    118,437
    Location:
    Southwest VA
    Yep, I see it too.:yes:
    Maybe Amaon sells reading glasses, too...:rofl: :lol:
     
    Chaz, NortheastAl and swags like this.
  6. raybonz

    raybonz Moderator

    Joined:
    Oct 6, 2013
    Messages:
    4,181
    Likes Received:
    9,394
    Location:
    Carver, Mass.
    Haha! Can't get anything past you Eric! For some reason Firefox is blocking links here.. Not sure why..
     
    NortheastAl and Eric VW like this.
  7. raybonz

    raybonz Moderator

    Joined:
    Oct 6, 2013
    Messages:
    4,181
    Likes Received:
    9,394
    Location:
    Carver, Mass.
    NortheastAl and Eric VW like this.
  8. Grizzly Adam

    Grizzly Adam null

    Joined:
    Oct 3, 2013
    Messages:
    14,286
    Likes Received:
    35,227
    Location:
    Algona, Iowa
    Try another browser just to confirm isnt elsewhere on system. Then disable ff extensions one at a time.
     
    NortheastAl and Eric VW like this.
  9. raybonz

    raybonz Moderator

    Joined:
    Oct 6, 2013
    Messages:
    4,181
    Likes Received:
    9,394
    Location:
    Carver, Mass.
    It's Firefox that's doing this.. OK on Edge.. What is ff extension?
     
    NortheastAl and Eric VW like this.
  10. raybonz

    raybonz Moderator

    Joined:
    Oct 6, 2013
    Messages:
    4,181
    Likes Received:
    9,394
    Location:
    Carver, Mass.
    OK Grizzly Adam I whitelisted it in uBlock Origin and now it's working..
     
    NortheastAl, Eric VW and Grizzly Adam like this.
  11. Grizzly Adam

    Grizzly Adam null

    Joined:
    Oct 3, 2013
    Messages:
    14,286
    Likes Received:
    35,227
    Location:
    Algona, Iowa
    You need to whitelist it in uBlock Origin.
     
    wildwest, NortheastAl and Eric VW like this.
  12. raybonz

    raybonz Moderator

    Joined:
    Oct 6, 2013
    Messages:
    4,181
    Likes Received:
    9,394
    Location:
    Carver, Mass.
    Yes indeed.. worked fine.. I had uBlock turned off for this site but it still was preventing the link from appearing.. Normally it works pretty well..
     
    NortheastAl and Eric VW like this.
  13. swags

    swags Moderator

    Joined:
    Oct 3, 2013
    Messages:
    4,463
    Likes Received:
    13,209
    Location:
    NE Ohio
    No business, just enjoy smoking and being able to feed a crowd. I’ve done a few smokes for weddings etc. I also bought a multi probe thermometer. I love it! I can sit inside and watch all the temps
     
    NortheastAl, raybonz and Eric VW like this.
  14. Eric VW

    Eric VW Moderator

    Joined:
    Jan 6, 2015
    Messages:
    21,360
    Likes Received:
    118,437
    Location:
    Southwest VA
    Cooler + ice + cold beverages = stay by the smoker:thumbs:
    :rofl: :lol:
    But honestly, I know what you mean swags :yes:
     
    Chaz and NortheastAl like this.
  15. raybonz

    raybonz Moderator

    Joined:
    Oct 6, 2013
    Messages:
    4,181
    Likes Received:
    9,394
    Location:
    Carver, Mass.
    I find if I am around the smoke too long the food doesn't taste as good.. Think your schnozola gets out of whack.. Not as out of whack as you but pretty bad lol
     
    Chaz, NortheastAl and Eric VW like this.
  16. Eric VW

    Eric VW Moderator

    Joined:
    Jan 6, 2015
    Messages:
    21,360
    Likes Received:
    118,437
    Location:
    Southwest VA
    :rofl: :lol:
    Terd....
    :rofl: :lol:
    Oh and hey Ray.....if you have to be around the smoker that long, don’t sit down wind of the thing.:rolleyes::faint::D
    :rofl: :lol:
     
    NortheastAl and raybonz like this.
  17. raybonz

    raybonz Moderator

    Joined:
    Oct 6, 2013
    Messages:
    4,181
    Likes Received:
    9,394
    Location:
    Carver, Mass.
    If you have done it you know what I mean.. The smoke smells good but it ruins your taste buds.. Have to go easy on the brews too especially during a LONG smoke lol..
     
  18. swags

    swags Moderator

    Joined:
    Oct 3, 2013
    Messages:
    4,463
    Likes Received:
    13,209
    Location:
    NE Ohio
    That’s when it’s 20 degrees outside and I’m up for an all nighter. Gets a little chilly sitting outside lol
     
  19. swags

    swags Moderator

    Joined:
    Oct 3, 2013
    Messages:
    4,463
    Likes Received:
    13,209
    Location:
    NE Ohio
    I can relate to that, sometimes after a 12+ hour smoke it tastes better to me the next day
     
  20. raybonz

    raybonz Moderator

    Joined:
    Oct 6, 2013
    Messages:
    4,181
    Likes Received:
    9,394
    Location:
    Carver, Mass.
    BTW what multi-channel temp probe did you get? This Tenergy is amazing for what was paid! Heck with your setup you'd need 2 of these puppies! Very cool smokers! Catering BBQ could be possible for you once you get the axle sorted out! The BBQ caterer at WS had a similar setup but yours is even bigger IIRC.. You could smoke a hog or whatever with a 275 gal. oil tank smoker.. I like the offset smokebox too.. Hope to try your BBQ someday as it sure looks delicious! Love brisket but it's pretty expensive around here.. Did smoke a hotel style turkey breast and that was really good.. Want to try a full turkey and a duck too..
     
    Eric VW, swags and NortheastAl like this.